Export

Pro oblast exportu vydává AMSP ČR pro své členy/exportéry zvláštní zpravodaj s avízem nadcházejících událostí (veletrhy, mise, pravidelné informace z teritorií). Export je stabilní součástí nezávislých průzkumů, které pro AMSP ČR každoročně realizuje profesionální agentura na výzkum trhu s cílem sledování trendů, příležitostí a bariér exportních MSP.

Průzkumy

26. 6. 2023 | Tým AMSP ČR

103. průzkum AMSP ČR: EXPORT MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B panel Sběr … více »

8. 6. 2022 | Tým AMSP ČR

94. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem, jeho financování a digitalizace

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců, alespoň část výroby/služeb expo… více »

25. 6. 2021 | Tým AMSP ČR

87. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců (Vyznačené rozdíly dosahují statis… více »

23. 6. 2020 | Tým AMSP ČR

81. průzkum AMSP ČR: Export a covid-19

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních exportujících podniků (5-250) Metoda sběru dat: CATI (telefonické dotazování) S… více »

20. 6. 2019 | Tým AMSP ČR

74. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Malé a střední firmy od 5 do 250 zaměstnanců, které alespoň část výroby/služeb exportují Metoda výzkumu: CATI telefonické dot… více »

12. 6. 2018 | Tým AMSP ČR

61. průzkum AMSP ČR: TRENDY V EXPORTU MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM

Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu: CATI – telefonické dotazování firem Cílová skupina: Malé a střední firmy Velikost vzorku: 5-250 zaměstnanců Sběr dat: 14.5.-30.… více »

21. 6. 2017 | Tým AMSP ČR

49. průzkum Export malých a středních firem

Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Malé a střední firmy (5 – 250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotaz… více »

23. 6. 2016 | Tým AMSP ČR

41. průzkum AMSP ČR – Výroční průzkum českého exportu

Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: Malé a střední firmy (5-250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují Velikost vzorku: 500 firem Termín sběr… více »

Publikace AMSP ČR k exportu (ve spolupráci s VŠFS): Řízení exportních rizik malé a střední firmy