Export
Pro oblast exportu vydává AMSP ČR pro své členy/exportéry zvláštní zpravodaj s avízem nadcházejících událostí (veletrhy, mise, pravidelné informace z teritorií). Export je stabilní součástí nezávislých průzkumů, které pro AMSP ČR každoročně realizuje profesionální agentura na výzkum trhu s cílem sledování trendů, příležitostí a bariér exportních MSP.
Průzkumy
103. průzkum AMSP ČR: EXPORT MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B panel Sběr … více »
94. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem, jeho financování a digitalizace
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců, alespoň část výroby/služeb expo… více »
87. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců (Vyznačené rozdíly dosahují statis… více »
81. průzkum AMSP ČR: Export a covid-19
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních exportujících podniků (5-250) Metoda sběru dat: CATI (telefonické dotazování) S… více »
74. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Malé a střední firmy od 5 do 250 zaměstnanců, které alespoň část výroby/služeb exportují Metoda výzkumu: CATI telefonické dot… více »
61. průzkum AMSP ČR: TRENDY V EXPORTU MALÝCH A STŘEDNÍCH FIREM
Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu: CATI – telefonické dotazování firem Cílová skupina: Malé a střední firmy Velikost vzorku: 5-250 zaměstnanců Sběr dat: 14.5.-30.… více »
49. průzkum Export malých a středních firem
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Malé a střední firmy (5 – 250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotaz… více »
41. průzkum AMSP ČR – Výroční průzkum českého exportu
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: Malé a střední firmy (5-250 zaměstnanců), které alespoň část výroby/služeb exportují Velikost vzorku: 500 firem Termín sběr… více »