Cílem aktivity je úspěšná generační výměna v rodinných firmách.
Pořádáme uzavřené kulaté stoly rodinných firem, přenášíme zkušenosti ze zahraničí, pořádáme soutěž Rodinná firma roku AMSP ČR, organizujeme konference a odborné semináře.
- Využijte naši bezplatnou službu novinky e-mailem – viz zápatí této stránky.
- Registrace do projektu je ZDARMA.
- Propagujeme rodinné podniky mezi odbornou i laickou veřejností.
- Od roku 2012 pořádáme celostátní soutěž rodinných firem.
- Medializujeme firmy - seriál Toulavá kamera, články v novinách atd.
- Setkáváme se s majiteli a nástupníky v rodinných firmách
a sledujeme trendy v této důležité části naší členské základny.
Aktuality
Rodinné firmy na prahu velkých změn, jak je zvládat?
Luboš Malý, CEO vzdělávací sítě Red Button Edu a spoluzakladatel Red Button v novém podcastu představuje aktuální trendy a změny, které ovlivňují chod rodinných firem. více »
Setkání nástupníků rodinných firem_19. 9. 2024
Srdečně Vás tímto zveme na akci SETKÁNÍ NÁSTUPNÍKŮ RODINNÝCH FIREM, která se bude konat dne 19. 9. 2024 od 17:30 do 21:00 hod v prostorách hotelu The hotel Fitzgerald, na adrese Vítkova 151/26, Praha 8. Hosty setkání budou Mgr. Martina Jeklová a Mgr. Ing. Ludvík Juřička, Deloitte Legal, s.r.o., advokátní kancelář, Ondřej Holoubek, expert na nové technologie ze společnosti Global Payments s.r.o a Ing. více »
Registrace do Národní ceny ČR za kvalitu v rodinném podnikání prodloužena do 31. 8. 2024
Národní ceny ČR za kvalitu v rodinném podnikání představují jedinečnou příležitost, jak ovlivnit budoucnost vašeho podnikání. Zkuste to i vy a přihlaste letos vaši společnost. Registrovat se mohou i firmy, které se této soutěže již účastnily. Stále je šance! Vzhledem k tomu, že je doba dovolených, rozhodli jsme se prodloužit registraci do této soutěže do 31. 8. 2024. více »
Průzkumy
109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
40. průzkum AMSP ČR – SPECIFIKA RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: majitelé rodinných fierm od 6 do 249 zaměstnanců Velikost vzorku: 400 respondentů Termín sběru dat: přelom dubna a května 2… více »
32. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Metodologie Cílová skupina: 505 respondentů z řad rodinných firem do 250 zaměstnanců, obory: výroba, služby, obchod, zemědělství Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazov… více »
26. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase. Metodologie: Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100) Výzkumná metoda: telefonický vý… více »