Inovace
Na oblast inovací se AMSP ČR soustředí od r. 2011. Pravidelně monitoruje prostředí českých MSP v této oblasti prostřednictvím nezávislých průzkumů trhu realizovaných profesionální agenturou na výzkum trhu.
Pro oblast inovací je stěžejní rovněž ochrana průmyslových práv, proto AMSP ČR dlouhodobě spolupracuje s Úřadem průmyslového vlastnictví ČR a vzdělává své členy v této oblasti – viz publikace a vzdělávací akce (semináře, webináře, podcasty apod.)
Průzkumy
111. průzkum – Finanční zdraví jako inovace v bankovnictví
Finanční zdraví: pochopení pojmu „finanční zdraví“ u českých MSP, vnímání aktuálního stavu finančního zdraví firem a jeho monitoring, kroky posilující finanční zdraví firem… více »
106. průzkum AMSP ČR: Pohled malých a středních podniků na inovace digitalizačních nástrojů bank.
Cílová skupina: Firmy o velikosti 4-249 zaměstnanců; vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 % Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B Panel Sběr dat:… více »
96. průzkum AMSP ČR: Výzkum inovací v malých a středních firmách
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Firmy o velikosti 4-250 zaměstnanců Vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 % Metoda sběru dat: Online dotazován… více »
89. průzkum AMSP ČR: Inovace
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Firmy o velikosti 4-250 zaměstnanců (Vyznačené rozdíly dosahují statistické významnosti 90 %) Metoda sběru dat: Kombinace tele… více »
82. průzkum AMSP ČR: Inovace v malých a středních firmách
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců Metoda sběru dat: CATI (telefonické dotaz… více »
76. průzkum AMSP ČR: Inovace a role banky při implementaci inovací
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé nebo IT ředitelé malých a středních podniků od 5 do 250 zaměstnanců Metoda výzkumu: CATI telefoni… více »
63. průzkum AMSP ČR: Inovace v malých a středních českých firmách
Metodologie kvantitativní části: Výzkum: Strukturovaný dotazník Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, nebo ředitelé malých a středních podniků od 5 do 250 zaměstnanců Metoda: CAT… více »
56. průzkum AMSP ČR: Jak MSP přistupují k výzkumu a vývoji a jak pro spolupráci s výzkumnou sférou vyžívají národní a evropské zdroje.
Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu – CATI telefonické dotazování Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, nebo ředitelé malých a středních podniků od 5 do 250 zaměstna… více »