17. průzkum AMSP ČR – Názory malých a středních podniků na jejich potřeby v oblasti bankovních služeb a produktů

Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, které faktory jsou rozhodující při výběru banky, osvětlit kritéria, která ovlivňují rozhodnutí o změně banky, zjistit, jak lze zoptimalizovat služby a produkty bank pro drobné podnikatele.

Metodologie

  • Cílová skupina: Právnické osoby (vyjma živnostníků) ze sektoru drobného podnikání s ročním obratem v rozmezí 10 – 40 milionů  (n=600)
  • Výzkumná metoda: CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) Dotazování prostřednictvím telefonického rozhovoru
  • Datum sběru dat: květen 2012


Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura ASPECTIO, a. s.



Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR Výsledky 17. průzkumu AMSP ČR (2,04 MB)

Přílohy