Jsou VŠ a firmy na stejné lodi?

Kde jsou příležitosti a kde bariéry této spolupráce? Jakou roli má vysoká škola – akademickou, vzdělávací nebo výzkumnou? Vidí firmy inovace z pohledu controllingu? Vyhodnocují a řídí svůj inovační potenciál? Co přináší přítomnost expertů z praxe ve výuce VŠ? Jak lze využít venkovský prostor? Mluví akademický a podnikatelský svět stejným jazykem? Jak ošetřit duševní vlastnictví při spolupráci firem s VŠ? Umí se univerzity, vysoké školy a výzkumná pracoviště marketingově „prodat“? Mají vůbec akademici čas na spolupráci s firemní sférou? Toto i další otázky se řešily na kulatém stole AMSP ČR s vysokými školami na téma inovací dne 21.11.2017 v Praze. Jde o jednu z aktivit v rámci Výboru AMSP ČR pro VVI, kde hlavním partnerem je Česká spořitelna.