Prostřednictvím YoungPříběhů jsme Vám v posledních 3 týdnech přinesli krátké rozhovory s výherci druhého ročníku grantového programu NASTARTUJTE SE, který jsme i v letošním roce realizovali spolu s KB. Výherci získali mnoho cen a celkový vítěz grant v hodnotě 300.000 Kč.
1. MÍSTO
Czevitrum
AUTOR: VLASTIMIL JANECKÝ
KATEGORIE: VÝROBA
YoungPříběh:www.svou-cestou.cz/czevitrum-vlastimil-janecky/
Stěžejní sortiment představují tzv. „Lighting elements", které momentálně činí šest skleněných světelných interiérových doplňků, jež lze rozdělit do tří pomyslných skupin, lišících se designovým provedením, náročností výroby, mírou osvětlení a cenou (viz. přiložený katalog). 90 % výroby zajišťujeme dodavatelsko-odběratelskými vztahy, které nám vzhledem ke kapitálové náročnosti umožňují vysokou míru flexibility výrobu lze rozdělit do tří základní fází: hutní výroba suroviny; zušlechťovací práce (broušení, pískování, leptání, barevné povrchové úpravy apod.); elektroinstalace
v dlouhodobém horizontu uvažujeme o začlenění některých strategických výrobních procesů pod přímou kontrolu firmy. Jedná se především o možnost zaměstnat vlastní umělecké brusiče a plně vlastní elektroinstalaci.
Cílovou skupinu tvoří především náročná a finančně silná klientela, ať už z oblasti B2C jako jsou soukromé projekty rezidencí nebo B2B, kde se jedná především o dodávky do developerských projektů (luxusní hotely, restaurace, lázně apod.) Pro obě dvě skupiny zákazníků je stěžejní kontakt s designéry a architekty, kteří pro své projekty využívají designové showroomy. Právě showroomy a galerie pro nás nyní představují důležitý mezičlánek jakožto potenciálních distribučních cest a kontaktních míst, kde můžeme oslovit nejen koncové zákazníky, ale především zmíněné architekty a designéry. Naše výrobky představují pro koncového zákazníka tradičně vyrobený produkt předními českými skláři v originálním designovém řešení obohacený o inovativní a nejmodernější technologie osvětlení. Zastáváme názor, že krása spočívá v detailu a proto hlavní přínos pro koncového zákazníka v případě B2C je výsledný interiér jehož součástí je něco nového, inovativního a přesto tradičního. Obdobnou hodnotu lze nalézt i u B2B klientely, která prostřednictvím naší kolekce „Lighting elements" získá něco, co na trhu dosud není a může se tím významně lišit od konkurence.
2. MÍSTO
Galavito
AUTOR: MILAN HNÁTEK & ECE ERGÜNEY
KATEGORIE: VÝROBA ELEKTRONICKÝCH ZAŘÍZENÍ
YoungPříběh:www.svou-cestou.cz/galavito-milan-hnatek-ece-erguney/
Jsme mezinárodní start-up společnost s vášní pro vývoj inovativního topného systému, který je určen pro restaurace, hotely, kavárny a bary se zahrádkou či balkonem. Proto také spolupracujeme s InovaJET – firemním inkubátorem technologického a inovačního centra Inovacentrum Českého vysokého učení technického v Praze. Naším posláním je díky unikátnímu a přírodě šetrnému topnému systému přinášet lidem příjemné venkovní pohodlí. Naší vizí je změnit přístup lidí k venkovnímu topení a stát se světovou jedničkou ve výrobě venkovních topných systémů.
Hodnoty:
- Inovace
- Smysl pro detail
- Chytrá řešení
- Zákaznická spokojenost
3. MÍSTO
Matapo/Blindshell
AUTOR: PETR SVOBODNIK, DANIEL NOVÁK
KATEGORIE: IT A TELEKOMUNIKACE
YoungPříběh:www.svou-cestou.cz/matapoblindshell-daniel-novak/
V současné době je evidováno 285 milionů zrakově postižených (100 000 v ČR), 39 milionů je zcela nevidomých. Drtivá většina stále používá klasické tlačítkové telefony, které se již nevyrábí. Velmi se obávají přechodu na dotykové telefony, který bude v nejbližším horizontu 1 – 3 let nevyhnutný.
BlindShell je aplikace, která zpřístupní zrakově postiženým dotykové telefony se systémem Android. Obsahuje aplikace: Volání, Zprávy, Kontakty, Budík, Poznámky, Diktafon, Čtečka knih, Rozpoznávání barev, Nastavení, Informace o stavu, Oblíbené a Zmeškané události.
BlindShell je unikátní díky velmi jednoduchému ovládání, uživatel se musí naučit pouze 4 gesta, a unikátní vestavěné klávesnici. Učení s tímto řešením trvá průměrně 45 minut. U stávajících řešení jsou to řádově dny až týdny. Údaje byli naměřeny v rámci provedené pilotní studie.
CENA VEŘEJNOSTI
30ti denní výzva
AUTOR: MARIKA JANEČKOVÁ
KATEGORIE: SPORT A VOLNÝ ČAS
Jsme tu pro všechny, kteří se chystají na změnu postavy k lepšímu, jen neví, jak na to a potřebují pomocnou ruku a hlas, který jim nedovolí přestat.
Díky stránkám 30ti denní výzvy a fb stránkám, jsme pro lidi vytvořili prostor, kde jim nabízíme placené a neplacené výzvy, které jim vysvětlují co cvičit a jak to cvičit, společně s radami ohledně zdravého a vyváženého stravování. Největší předností je ovšem srdečný a přátelský přístup charismatické zakladatelky celého projektu Mariky. Ta předává svou pozitivní energii pomocí každodenních emailů každému účastníkovi výzvy a díky této neustálé motivaci a správným instrukcím, se již tolik lidí může pochlubit štíhlejší postavou, silnějším sebevědomím a zdravějšími stravovacími návyky.
A co ty? Cítíš, že to chce změnu?
Nejsi spokojený se svou postavou, cítíš se nezdravě a unaveně? Máš strach, že tvé odhodlání dlouho nevydrží? Nemáš čas jezdit do fitka nebo se do něj stydíš? Necítíš podporu okolí a potřebuješ parťáka? Nevíš, které cviky jsou pro tebe vhodné a co jíst?
30ti denní výzva ti přináší:
Jídelníček a cvičební plán, který není nudný. Motivaci reálnými výsledky ostatních a podporu stejně naladěnými nadšenci. Cvičení v pohodlí svého domova, venku nebo na chatě Hecování maily s osobním a kamarádským přístupem Mariky. O poznání lepší postavu, zdravější tělo a větší sebevědomí.