Dovolujeme si Vás pozvat na webinář na téma ″Dotace pro pražské firmy – využijte jedinečnou příležitost″, který pořádá společnost enovation s.r.o., člen AMSP ČR.
AMSP ČR udělila tomuto webináři záštitu.
Podnikáte-li v Praze, nové dotační období 2021-2027, které právě startuje, pro Vás představuje unikátní příležitost. Především programy Národní plán obnovy a Modernizační fond podpoří i pražské podniky a to včetně těch velkých nad 249 zaměstnanců. Zaregistrujte se na bezplatný webinář a zjistěte, jaké máte možnosti.
Kdy: 20. října 2021 od 10:00 – 10:45 h Typ: On-line webinář | Cena: zdarma
I pražské podniky si konečně přijdou na své
Nové dotační programy – hlavně Národní plán obnovy a Modernizační fond – podpoří také firmy se sídlem v Praze, některé už v říjnu letošního roku. Protože Prahu většina ostatních programů ignoruje a nevíme, jak to bude do budoucna, představují aktuálně startující dotační programy pro pražské firmy jedinečnou možnost, jak získat dotaci pro svůj projekt. Peníze využijete třeba na:
- rekonstrukce budov a zavádění energetických úspor,
- nákup strojů a vybavení,
- výzkum, vývoj a inovace,
- digitalizaci podniku,
- zavádění prvků Průmyslu 4.0,
- využívání obnovitelných zdrojů (např. nákup fotovoltaik nebo elektromobilů) aj.
Dotace se navíc týkají podniků všech velikostí včetně těch velkých nad 249 zaměstnanců. Protože dotace pro pražské firmy jsou spíše výjimkou, očekáváme obrovský zájem. Na webináři se dozvíte důležité informace, termíny i pokyny k žádostem, díky kterým Váš projekt mezi ostatními vynikne. Má-li vaše firma sídlo i místo podnikání v Praze a uvažujete o dotaci, tento webinář je pro Vás skoro povinný.
Co se na webináři dozvíte?
- Na co bude možné dotace získat a kolik?
- Který dotační program bude nejatraktivnější?
- Kdy bude možné podávat první žádosti o dotace?
- Jak sestavit úspěšnou žádost o dotaci a čeho se vyvarovat?
Pro koho je webinář určen?
- pro firmy podnikající v Praze
- pro malé, střední i velké podniky
- pro majitele, CEO, projektové manažery, finanční ředitele – pro všechny zástupce firem, kteří chtějí získat podstatné informace jako první
Lektoři tohoto webináře:
- Ing. Alexandr Jakobe, Key Account Manager
- Ing. Michal Pácal, Project Team Manager
Přihlaste se na náš webinář včas Webinář bude interaktivní, na platformě ClickMeeting. V průběhu se můžete zapojit a konkrétně ptát na potřeby vaší firmy. Zodpovíme online všechny dotazy i po uplynutí základních 45 minut.

Jak se webináře zúčastníte?
- Zaregistrujte se pomocí registračního formuláře (níže odkaz na registraci). Kapacita je omezená, doporučujeme se registrovat co nejdříve.
- Další instrukce Vám budou zaslány e-mailem po vyplnění registrace. Nepotřebujete žádné speciální technické vybavení ani počítačové programy. Stačí pouze běžný počítač a připojení k internetu.
20. října v 10:00 h se na webinář připojte kliknutím na zaslaný odkaz – ať už z Vaší kanceláře nebo třeba z domácího gauče.
Nevyhovuje Vám čas konání nebo máte otázky, na které odpověď potřebujete znát již nyní?
Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 800 190 163nebo na adrese enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín
bezplatné individuální konzultace.

|