Konference Zákazník 2030
Dovolujeme si vás pozvat na konferenci Zákazník 2030 , kde je AMSP ČR mediálním partnerem.
Kdy: 21. 3. 2019 od 9:00 do 16:00 hKde: Kino Atlas, Praha
JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ?
Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.
PŘIPRAVTE SE NA BLÍZKOU BUDOUCNOST!
Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace.
A CO CHCE VÁŠ ZÁKAZNÍK?
Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi na klíčové otázky provázející každý byznys. Kam směřuje zákaznické chování? A jak na tyto změny reagovat?
Pro koho je konference určena?
Pro všechny, kteří pracují se zákazníky – pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť, pro všechny, kteří chtějí více porozumět byznysu a inspirovat se.
„Člověk má povinnost dávat a právo brát“
Akce bude částečně koncipována jako charitativní, část získaných prostředků bude použita na podporu dobrovolnických center . Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Více informací o konferenci vč. registrace naleznete zde:
https://www.zakaznik2030.cz/
Cena a registrace:
Cena 4 500 Kč bez DPH, v rámci partnerské spolupráce s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR
získáváte slevu 1 000 Kč po uvedení „AMSP“ do pole slevový kód.
Cena po slevě je tak 3 500 Kč bez DPH/osoba.
ORGANIZÁTOŘI

KONTAKT
Lucie TokarykováAccount/Project Manager +420 736 621 360
lucie.tokarykova@positive.cz