Webinář k projektu Rok nových technologií 2022: Automatizace obchodního procesu

Dovolujeme si vás pozvat na společný webinář s naším novým členem, se společností Digitask.cz.

Jestli něco obchodníci zpravidla nemají rádi, je to rutinní administrativní práce. Spoustu času tráví zapisováním dat do CRM, posíláním e-mailů, tvorbou dokumentů a reportů. Udělat se to však musí.

 

TERMÍN:  26. května mezi 8:00 – 8:50 h

 

FORMA: ONLINE (odkaz k přihlášení obdržíte po registraci)

 

Co kdyby šly tyto rutinní činnosti zautomatizovat a obchodníkům se tak uvolnily ruce k dalšímu byznysu?

V dnešní době se vyplatí svěřit tyto úkoly robotům, kteří na nic nečekají. Na poptávku zareagují během vteřiny, na jedno kliknutí pak zpracují smlouvu nebo fakturu a obchodníkovi rovnou naplánují úkoly tak, aby na nic nezapomněl.

Využití automatizace pak zvyšuje obchodní konverzi až o desítky procent a zkracuje cyklus obchodního případu.

Během webináře si projdete simulací správy obchodního případu od A do Z (neboli od poptávky po zaplacenou fakturu).

 

Přednášejíci:

 

Účast je po registraci ZDARMA.

 

Těšíme se na Vás! 

 

Pro organizační dotazy k akci kontaktujte:

Michaela Valuchová
Head of Events  |   Digitask.cz
spoluprace@digitask.cz  |  +420 731 010 243