111. průzkum – Finanční zdraví jako inovace v bankovnictví
Finanční zdraví: pochopení pojmu „finanční zdraví“ u českých MSP, vnímání aktuálního stavu finančního zdraví firem a jeho monitoring, kroky posilující finanční zdraví firem… více »
107. průzkum AMSP ČR: 40 % firem má problém získat úvěr bez záruky
Cílová skupina: Majitelé, jednatelé a ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-249 zaměstnanců Metoda sběru dat: Online dotazování, Ipsos B2B Panel Sběr dat: pro… více »
94. průzkum AMSP ČR: Export malých a středních firem, jeho financování a digitalizace
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: OSVČ a majitelé, jednatelé, ředitelé malých a středních podniků o velikosti 4-250 zaměstnanců, alespoň část výroby/služeb expo… více »
92. průzkum AMSP ČR: Vzdělávání a finanční podpora v Rodinných firmách
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci vedení rodinných firem Metoda sběru dat: Mix telefonického a online dotazování Sběr dat: 8. 4. – 27. 4. 2022 Výzkumný… více »
78. průzkum AMSP ČR: FINANCOVÁNÍ PODNIKÁNÍ
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé nebo IT ředitelé malých a středních podniků do 250 zaměstnanců a OSVČ Metoda výzkumu: Telefonické … více »
76. průzkum AMSP ČR: Inovace a role banky při implementaci inovací
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, ředitelé nebo IT ředitelé malých a středních podniků od 5 do 250 zaměstnanců Metoda výzkumu: CATI telefoni… více »
67. průzkum AMSP ČR: Financování podnikání
Metodologie kvantitativní části: Výzkum: Standardizovaný dotazník Cílová skupina: Fyzické a právnické osoby, které využily úvěr či jiné financování pro jejich podnikání, N=400 … více »
56. průzkum AMSP ČR: Jak MSP přistupují k výzkumu a vývoji a jak pro spolupráci s výzkumnou sférou vyžívají národní a evropské zdroje.
Metodologie kvantitativní části: Metoda výzkumu – CATI telefonické dotazování Cílová skupina: Majitelé, jednatelé, nebo ředitelé malých a středních podniků od 5 do 250 zaměstna… více »
17. průzkum AMSP ČR – Názory malých a středních podniků na jejich potřeby v oblasti bankovních služeb a produktů
Hlavními cíli průzkumu bylo zjistit, které faktory jsou rozhodující při výběru banky, osvětlit kritéria, která ovlivňují rozhodnutí o změně banky, zjistit, jak lze zoptimalizova… více »
16. průzkum AMSP ČR – Názory malých a středních podniků na inovace a jejich financování
Výsledky nezávislého průzkumu AMSP ČR ve spolupráci s Českou spořitelnou Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura Aspectio Research. Výsledky 16. průzkumu AMSP ČR.pdf (2… více »
12. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na daňovou reformu
Realizaci sběru a analýzu dat provedla agentura Aspectio Research. Výsledky 12. průzkumu AMSP ČR (2,11 MB) Dotazování probíhalo ve dnech 14.9. – 22.9.2011, tisková zpráva byla … více »
11. průzkum AMSP ČR (pro MPO) – Využití pomoci z OPPI
Na základě zadání Řídícího orgánu OPPI provedla Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR dotazníkové šetření mezi malými a středními podniky ohledně využití pomoci z… více »
9. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na přístup bank k podnikatelům a firmám
Výsledky 9. průzkumu AMSP ČR (1,80 MB) Dotazování probíhalo ve dnech 4.3 – 14.3.2011, tisková zpráva byla vydána 20.4.2011, kompletní výsledky průzkumu byly zveřejněny 20.4.201… více »
3. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na Janotův úsporný balíček, administrativní zátěž a přístup k financím
Cílem projektu je odborná analýza problémových oblastí podnikání malých a středních podniků i živnostníků formou průzkumů. Tento průzkum mapuje názory podnikatelů na Janotův úsp… více »
1. průzkum AMSP ČR – Názory podnikatelů na protikrizová opatření vlády
Cílem projektu je odborná analýza problémových oblastí podnikání MSP formou průzkumů. Celkem bude realizováno sedm průzkumů. Tento průzkum mapuje názory podnikatelů na protikri… více »
Návrh opatření k tlumení dopadů hospodářské krize
Návrh AMSP ČR vládě (162,92 KB) více »