109. průzkum AMSP ČR: Výzkum rodinných firem
Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování pomocí telefonické rekrutace na databázi rodinných firem s vyplňováním dotazníku online. Sběr da… více »
101. průzkum AMSP ČR: RODINNÉ FIRMY A JEJICH POSTOJ K ZAMĚSTNANCŮM
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Zástupci rodinných firem v ČR Metoda sběru dat: Dotazování metodou CASI prostřednictvím Ipsos online panelu Populace.cz Sběr d… více »
48. průzkum Specifika rodinného podnikání
Metodologie kvantitativní části: Cílová skupina: Majitelé rodinných firem od 6 do 249 zaměstnanců N=400 firem Výzkumná metoda: Standardizovaný dotazník o délce cca 15 minut Meto… více »
40. průzkum AMSP ČR – SPECIFIKA RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Metoda sběru: telefonické dotazování Cílová skupina: majitelé rodinných fierm od 6 do 249 zaměstnanců Velikost vzorku: 400 respondentů Termín sběru dat: přelom dubna a května 2… více »
32. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Metodologie Cílová skupina: 505 respondentů z řad rodinných firem do 250 zaměstnanců, obory: výroba, služby, obchod, zemědělství Výzkumná metoda: CATI – telefonické dotazov… více »
26. průzkum AMSP ČR – Rodinné firmy
Cílem průzkumu bylo zjistit, jaká je situace rodinných virem a jak se mění v čase. Metodologie: Cílová skupina: zástupci rodinných firem (n=100) Výzkumná metoda: telefonický vý… více »