IBA - Heros se chystá na předání vedení společnosti
Ve společnosti IBA - Heros pracuje šest rodinných příslušníků, kteří vlastní, ovládají a řídí skupinu firem s českým kapitálem, zaměřující se na oblast komerční bezpečnosti, správy a údržby nemovitostí. Majitelkou a jednatelkou je Marcela Soukupová. Společnost nyní připravuje mladou generaci, aby zvládla firmu převzít. Úplné předání vedení je naplánováno na rok 2025.
Vaše cesta k bezpečí
Skupina firem IBA - HEROS jsou firmy s českým kapitálem a jsou zaměřeny na oblast komerční bezpečnosti, správy a údržby nemovitostí. Společnosti patří mezi důležité poskytovatele komerčních bezpečnostních služeb v ústeckém regionu. Poskytováním služeb technického střežení PCO rozšířila svoji působnost i na ostatní regiony České republiky.[1]
Ve firmě je zaměstnáno 6 rodinných příslušníků, rodina společnost vlastní, ovládá a řídí. 100% vlastníkem a jednatelem společnosti je paní Marcela Soukupová, druhým jednatelem a obchodním ředitelem společnosti je pan Milan Soukup zk. (používá zkratku zkušenější), Veronika Soukupová (dcera) je personální manažerkou (v současné době na mateřské dovolené), Milan Soukup ml. (syn) je technickým ředitelem společnosti a „rozjíždí“ nový projekt LIVESIGNAL (živé přenosy)[2]. Na pozici ředtele technické divize pracuje pan Václav Vild, František Soukup (otec M. Soukupa zk.) je nyní již v důchodu, ale nadále pracuje - spravuje firemní nemovitosti a vozový park.
Co považuje majitelka za významné milníky v životě své firmy:
- 2010 - rozhodnutí o založení společnosti HEROS servis s.r.o., rozšíření služeb o facillity management,
- 2013 - 2014 - generační "doplnění" a uplatnění se na vedoucích pozicích ve firmě (příchod našich dětí do firmy),
- 2016- 2017 investice do stavby unikátního přenosového vozu a stavba vozu vlastními silami rodinných příslušníků.
Nejtěžšími momenty byly pro nás vždy rozhodnutí a následná shoda rodinné rady o nových směrech a inovacích ku prospěchu firmy. Za úspěchy považujeme vždy ocenění a pochvalu ze strany zákazníka a to, že je dlouhodobě spokojený s našimi službami. Důležité je i spokojenost zaměstnanců - více jak polovina jich pracuje ve firmě od jejího založení. V rámci ekonomických ratingů jsme dlouhodobě v kategorii A[3]. Firma za dobu své existence získala několik certifikátů a ocenění. V roce 2015 byla majitelka oceněna v 10. ročníku projektu Ocenění českých podnikatelek.
Dopouštěli se v průběhu svého podnikání i chybiček a umí si to přiznat? "Chyby, které jsme během podnikání dělali a někdy ještě děláme, vnímáme všichni rodinná příslušníci jako poučení, možnost získání nové zkušenosti (chybama se člověk učí). A samozřejmě varování, abychom se příště buď více zamysleli, či lépe počítali nebo domlouvali v klidnější atmosféře bez přítomnosti emocí. Obecně můžeme říct, že jako celek jsme byli ""více důvěřivější"", ale dnes již plno situací řešíme smluvními ujednáními. V podnikání je vždy důležité neustále se vzdělávat v oboru, být na špici v inovacích a udávat nové trendy. Určitě bychom neměnili náš aktivní přístup k novinkám a inovacím, které vedou k efektivnější práci a to ve všech firemních činnostech a procesech.
Jaké je portfolio nabízených služeb?
- střežení objektu pracovníky fyzické ostrahy, které zahrnuje pravidelné obchůzky, kontrolu pohybu osob a vozidel, aj.,
- připojení objektu na pult centralizované ochrany (PCO) zahrnující instalaci EPS, EZS, kamerového systému, popř. přístupového systému,
- zabezpečení vozidla i celého vozového parku prostřednictvím sledovacího systému,
- kontrola práceneschopných/nemocných zaměstnanců,
- náhradní plnění poskytované odběrem našich služeb a zboží,
- správa a údržba nemovitostí zahrnující odborné poradenství, úklidové služby či dodávku úklidových prostředků.[4]
Jaké má firma plány do budoucna? V příštích 3 letech chceme být leadry v živém vysílání (streamu) na sociální sítě a jiná média pro korporátní klientelu. Připravili jsme produkt šitý na míru, který má v sobě prvky reklamy, informačního sdělení a dalších moderních inovativních nástrojů. V oboru security chceme jít nadále cestou zefektivňování práce našich bezpečnostních pracovníků a mapování jejich výkonu formou online nástrojů, které již 4 roky realizujeme a mají úspěch u našich lidí i u klientů. Firma se nachází ve fázi přípravy mladé generace na její budoucí nástupnickou roli. Předpokládaný horizont úplného předání vedení firmy je naplánován na rok 2025.
HEROS servis s.r.o.
Sídlo společnosti: 43001 Chomutov, Na Moráni 5357
Datum vzniku: 19.6.2010[5]
Telefon: 608 955 501
E-mail: info@heros.cz
www.heros.cz[6]
Autor: AMSP ČR. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D. Manažer marketingové komunikace pro projekt Rok rodinného podnikání 2018. Tel. 736 528 436. e-mail: petru@amsp.cz.
[1] http://www.heros.cz/o-nas/
[2] Přenosový vůz LIVESIGNAL 1 je plně a vždy připraven na odbavení široké škály produkcí nejen kulturního a sportovního charakteru, ale také koncerty, festivaly, sportovní utkání (fotbal, hokej, florbal, házená, parkurové skákání, plavání, basketbal, volejbal, nohejbal) a spousty dalšího jako jsou televizní pořady, zábavné akce, talkshow, módní přehlídky a jiné zajímavé produkce. To vše buď živě či naopak do záznamu.
[3] SOUKUPOVÁ, Marcela - představení firmy v rámci nominace do soutěže Rodinná firma roku 2018
[4] http://www.heros.cz/nase-sluzby/
[5] Údaje byly ověřeny v databázi ekonomických subjektů ARES 14.10.2018
[6] http://www.heros.cz/kontakt