Jak na obsah, aneb udělejte ze své značky lovebrand (Facebook Business Makeover, Epizoda 1)
Česká republika se po Polsku stává druhou zemí, ve které společnost Meta spouští svůj unikátní projekt Business Makeover. Pět malých českých podniků dostalo možnost promluvit si s experty na sociální sítě a posunout tak díky jejich individuální péči svou online komunikaci na novou úroveň. Z projektu vznikl pětidílný miniseriál. Záštitu projektu poskytla Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR).
Epizoda 1 - Jak na obsah, aneb udělejte ze své značky lovebrand
Hrdinkami této epizody jsou Anička Žemberová, která založila Tak trochu jiný sekáč a její kamarádka Lenka Pittnerová, která jí pomáhá s marketingem. Díky Tomovi Havlíkovi, Clients Solution Managerovi ze společnosti Meta, zjistí, jak správně rozvrhnout svůj obsah na sociálních sítích a jak udělat ze své značky ten opravdový lovebrand. Tak trochu jiný sekáč jesecond-hand na pražském Žižkově, který přeměňuje fast fashion na slow fashion. Vdechuje použitému oblečení nový život a snaží se zmenšit zátěž na životní prostředí.
Projekt proběhl pod záštitou Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, s níž společnost Meta i dříve spolupracovala na několika videotutoriálech.